Sevdagd Kızlar 38. Haftayım şuana kadar düşük tansiyonum vardı bugün kontrole gittim. Tansiyonum yüksek çıktı testler yapıldı herşey normal ama tansiyon var günde 2-3 kere tansiyon ölçümü yapılması lazım bu durumu yaşayan varmı ?