Aycha malesef benim doktorum başka bir ile gitti oyüzden Altay beyde takipteydim. Aynı hastanede şifa hanım var oda çok iyidir ama pek normal doğum taraftarı değildir genelde muayenelerinde bunuda açıkça söyler. Oyüzden benim tercihim Altay bey oldu.