Gunesdilsah Kızlar alt karın ağrım çok var öyleki uzandığımda kalkarken bir müddet topallıyorum ağrıdan normal mi sizdede oluyor mu?
Nzmmerve Gunesdilsah bende 27 haftalık gözüküyorum aynı şikayet bendede var ama doktora gittiğimde herşey normal az su içtiğinden oluyor dedi seninde doktora gitmene tavsiye ederim eğer görünürde biley yoksa su eksikliğidir
Nalanktl Gunesdilsah bende de var 27 haftalığım. Hele biraz yorulunca. Ama alt karın ağrısında enfeksiyon u da göz önünde bulundur derim
123annecim Bende 17. Haftadayım düşün saha şimdiden başladı. Sol tarafım öyle bir yanıyor ki kaşığım birde alttan rahmime bıçaklar ağrılar saplanıyor . Yatıyorum yattığım yerden kalkamıyorum yürüyemiyorum resmen 😟
Ayazayaz Gunesdilsah hergün kullanmalısın bide kabak çekirdeği maden suyu iç hafifleyecektir onların içindede magnezyum kalsiyum var
Gunesdilsah Nzmmerve bekliyorum randevu tarihimi az şu içiyordum bu aralar sık sık suda içiyorum yinede olmuyo geceleri alt karın ağrım ve pelvis kemiğinin ağrısından bacaklarımı oynatamıyorum
Gunesdilsah Nalanktl bu ikinci gebeliğin enfeksiyon olsa anlarım çünkü ilk gebeliğimde enfeksiyon çok çektim bebek çok baskı yapıyo çok sıkta kesiliyor sertleşiyor hareketleri karnımı çok ağrıtıyo tırmalıyor resmen
Eliif babymomm doktora gittin mi canın peki bende 24 haftalığına adet ağrısı gibi ağrım oluyor vajina batması oluyor
Gunesdilsah babymomm daha çok erk3n hoş ben 22 haftalıkken rahim ağzında yumuşama ve kısalık vardı 1 hafta dikkat ettim geçti ağrımda olmuyordu şimdi anlam veremiyorum ilk gebelik hiç böyle değildi
babymomm Gunesdilsah bi de enfeksiyondan da olabiliyormus bende de enfeksiyon var :( antibiyotik kullanıyorum bi idrar testi var sağlık ocağına istersen yarın
Gunesdilsah babymomm sağlık ocağımız idrar testi almıyormuş doktora gidince vericem ama sanmıyorum çünkü anlarım idrar enfeksiyonu olsa ilk gebeliğinin 9 ayı idrar enfeksiyonuyla geçti ilaçlar geçirmiyordu bir türlü
babymomm Gunesdilsah ben sağlık ocağında ücretsiz yaptırıyorım kendi doktoruma götürüyorum aaa o nasıl işmiş nerde oturuyorsunuz