Merhaba,22.haftamızdayız ilk zamanlar sadece uyandığımızda şişlik ve uyuşma hali şuanda tüm gün yüzük ve orta parmakta tüm dikkatimi ellere toplayabilecek şiddette dewam ediyor,ellerimizi çok kullandığımız çalışma şekillerinden olabileceği gibi yazılar okudum..böyle bi durumumya yok? Varmı yaşayan,yada öngörüsü olan?