Gzd_gzd 36+4 teyim bu sabahtan beri bebek sanki içimde gerinmiş karnım patlayacak gibi. İlk kez rahat eğilip kalkamadım mahvolduk karnım sabahtan beri çok sert dayamış kendini. Normal midir
Xaleyeren Gzd_gzd korkma canım bişey olmaz allahın izniyle ama merak ettiysen bi acile gözük normaldir ama yaklaşmışsın artık sonlara
anapanda12 Biz daha 22 deyiz ve maşallah bizimkide çok sık kasılıyor. 30 saniyeden uzun sürmüyorsa korkma rahatı nasılsa öyle takılıyordur şiddetli ağrı sancı eşlik ederse doktora gitmekte fayda var
Gzd_gzd anapanda12 ya bu kasılm gibi de değil öyle olsa kasılır geçer bu karnım patlayacak gibi sürekli böyle