Golgmysm Merhaba hanımlar bizde 13+4 olduk dün dr gittim erkeğe benzetti bende çok merak ediyorum bakalım erkekde kalacakmıyız ama bu haftalarda değişkenlik gösteriyormuş. Sağlıklı olsunda 🥰 Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 🙏🏼
SmeyyEbruAydn Tugbakar ben 19 haftalığım öğrenemedim detaylıya girdiğimde öğrenmek için dua ediyorum 😂😂