Ayaz2016 Kızlar 34 haftalık hamileyim..saçımda çok fazla beyaz var doktoruma sordum boyatabilirmiyim diye tabi boyatabilirsin dedi..sizlerden boyatan oldumu doktorunuz izin verdimi.
Elifffcik67 Ayaz2016 bende sordum 20.hafta kontrolünde boyayabilirsin dedi.. ama ben daha boyatmadım.. kendimi kötü hissedince boyatcam malum hormonlar ara ara kendimi kötü çirkin hissediorum 😆😆😆
deletedmom9494 Ayaz2016 valla saçlarım siyaha boyuyorum ben de hamile kaldım kalalı siyah hint kınası ile boyadım ve saçlarım daha yumuşak oldu daha güzel oldu içine kekik yağı koymuştum daha memnun kaldım
lilamom Ayaz2016 tek sorun benim doktordami ya 😁 5 aylik oldum sordum kesinlikle boyatmicaksin eninde sonunda kimyasal zararsiz diye bisey yok dedi dipleri cikti oyle geziyorum :)
lilamom Edzeaydgn oyley canim hatta fun kuafore fon cektirmeye gittim boyayan varmi sizde dedim ben boyamiyorum boyayanda para kazanmak icin boyuyodur organigi yok zararli dedi bunu diyen bide kuafor yani😂
Smhtlha Bende farmasinin boyasını sordum yetkililerine amonyak yok için de yinede doktoruna danış dediler. Fikri olan varmı bu arada 31 haftalığız artık beyazlar doldu 🤦♀️
Destina21 Ayaz2016 bende 34. Haftadayım..6 .aydan itibaren boyayabilirsin dedi bana bekledim.. Çok beyazım var dayandım şimdiye kadar bi iki haftaya bende yapicam ..