Sevincli Merhaba Kızlar Ankara Balgatda oturuyorum dün öğrendim kan testi ile hamile olduğumu.4+3 müş🧡 ama Ankara’yı pek bilmediğim için hangi doktora gideceğimi bilmiyorum giden arkadaşlar varsa yardımcı olursanız sevinirim özel devlet fark etmez.tavsiyesi olan var mı?
DiLanerhn Sevincli zekai tahir Rıfat bey cok iyi canm ama hastane olark iyi degl biraz Sami ulusun Turgut Özal yerleşkesi de cok iyi
Yenianne19 Sevincli merhaba bende Cevizlidere oturuyorum ben Ahmet Özek'e gidiyorum kendi muayenehanesi var doğum içinde anlaşmalı hastaneleri var senin için maddi açıdan zor olmayacaksa çok iyi bir doktor ben paket aldım hayırlı olsun bu arada 😊🌸
Sevincli Merve612506 teşekkürler memorial baya yüksek çıkarıyor Doğumu diye duymuştum artık araştıracağız
Merve612506 Sevincli Ben paket aldım evet yüksek ama medicanayla falan hemen hemen aynıya geliyor Rabbim kolaylık versin bende aylarca düşündüm araştırdım zor aşama Allah iyilerle karşılaştırsın 🙏🏻💖
Elwing6 Sevincli memorial hayli tuzlu .11bin..bence cok gereksiz dogum icin..bebegin ihtoyaclari alinabilir parayla.medicanaya gidiyorum sigorta yaptirdim 6bin.
Sevincli Yenianne19 bende bir kaç sağlık Sigortası ile görüştüm lig hospital medikal park Medicana anlaşmalı o fiyatlar da bakalım hiç bilmiyorum nasıl bir yol izleyeceğimizi
Xalxalok Sevincli Medical Park Batıkent var oraya bir bakın derim AHMET Süha Özer mükemmel bir doktor ilgili ılımlı
Elwing6 Sevincli evet dogum dahil ama epidural sezeryanlo halimi varmi yokmuydu hatirlamiyorum biz 5bin arti 5bini duyunca dinlemeyi biraktik 😆
Elwing6 Sevincli ha benim sigortayi soruyorsan sadece epidural sezeryanda 500 arti veriosun normal normal epidurali karsiliyor sigorta
Ytugcek Sevincli tavsiyem 30. Haftaya kadar falan devlete veya uygun bi özele gitmeniz, sonra daha iyi bi yere geçebilirsiniz.. ben öyle yaptım şahsen ilk başlarda iyi tamam diyip gönderiyorlar çünkü