Elifguncu İyi akşamlar kızlar 36+2 deyim bebeğim henüz dönmedi bu saatten sonra döner mi acaba böyle bi durum yaşayan var mı?
anapanda12 38 de hatta doğum günü döneni okudum. Korkma bebekler işini biliyor illa ki döner yada ebelerin döndürme tekniğini biliyorsa yardımcı olurlar