KYLZ ben de daha önce böyle bi şey hissetmedim dediğimde anladım onun bebiş olduğunu 😊 16. Haftamda gece tuvalete kalktım, geri sırtüstü yattığımda olmuştu ilk kez o his. Ondan öncekiler cidden bağırsak hareketiymiş bunu hissettiğimde anlamıştım 🥰 şu an 19+3üz ve o günden beri hemen hemen hergün hissediyorum tabi ki de arttı. Bugün dışardan bile pıt diye karnımın attığını gördüm 😂 eşim bana inanmıyodu o eliyle hissetti şok oldu falan 😊 ne kadar güzel bi duygu ya di mi ne kdar şükretsek az 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😊