KYLZ 17+0 ız sanki pıt pıt biyler hissediyorum ama bağırsak hareketi olabilir damar seyirmesi olabilir yazıları okuyunca burda emin olamadım bebeğim mi acaba diye ama heyecanlandım değişik bişy daha önce böyle bşy hissetmemiştim 💕
TekMucizemm1 KYLZ 24 haftalığım benimde o haftalarda başlamıştı canım hissettiğin bebeğin 😊❤️ 20 den sonra daha da belli edecek kendini 🙏
Burcinn00 Bebeğindir canım muhtemelen bende 17 de hissetmiştim :) bağırsak hareketini ayırt edebiliyorsun zaten ikisi birbirinden farklı :)
Esenn1 Otherozge nasıl hissediyorsun ben de şu an tam 16. haftadayım hiçbir şey hissetmiyorum ilk gebelikte 20. haftadan önce hissedilmiyor diye biliyorum 🤔🙄
Otherozge Esenn1 valla video ya bile aldım dısardan bile görülüyo 😂 kimse inanmıyo ama görünce ohaa erken başlamıs senin kız diyolar 😂
Esradgc Bende 16 haftalık hamileyim bende de pıt pıt diye birşeyler oluyor bende inanamıyorum bebeğimin pıt pıt yaptığına 🌸
Esenn1 Esradgc zayıfım aslında 1 haftadır bebeği hissediyorum ama hareket olarak değil içerde bişey olduğunu hissediyorum sadece
Ayguns KYLZ evet canım bende 17. Haftamı doldurmak üzereyim bende üç gündür yaklaşık böyle şeyler hissediyorum çok hafif ama bakalım inşallah bebeklerimiz hissetttrmeye başlamıştır artık :)
KYLZ Herkese çook teşekkür ederim cevapları için 17 de başlar mı bilemedim bebeğim mi bilemedim ama böyle bağırsak hareketi gibi değil sanki sadece pıt pıt bşy atıyor orda arada bi kere arada iki kere fln oluyo arayla olduğu oluyor yani 2 gündür fln var 💕🥰
KYLZ Minejjan aynen aynen çok güzel bi his heyecanlandım ama heveslenmek istemedim emin olamadım ondan sormak istedim 🥰💕 teşekkür ederimmm
TekMucizemm1 KYLZ Döndüğünü ayaklarını ellerini hissediyorum ben mesela 😊 bugünler de de dışardan karnına bakınca belli oluyo hareket ettiği ❤️