Sadecan Merhaba kızlar, kayınvalidemin ismi Hacer. Eşimden böyle bir talep gelmedi ama içten içe annesinin ismini koymak istediğini biliyorum ve bende çok seviyorum öz annem gibi. Biraz da rahatsız bu nedenle onun adını koymak istiyorum. Yanına yakışan bir isim önerimiz var mı?
Hafizenur Sadecan Hacer Naz diye bi tanıdığım var senin gibi kayınvalidesinin ismiydi aklında bulunsun seslenmesi güzel oluyor 😇
Sadecan Elifffcik67 teşekkür ederim canım 😃 valla kayınvalidem böyle olmasaydı böyle düşünemezdim muhtemelen ama kadın melek gibi şükürler olsun Allah başımızdan eksik etmesin 🙏
Sadecan Hacer Asya gördüm bende internette bir sitede o da hoşuma gitti. Çok güzel isimler var insan kararsız kalıyor 😍