Kucukmucizeninannesi canım bende 36+0 oldum bügun dün agrıdan duramadım gittim 1 cm açılma yumuşama başlamış dedi nst de agrı vardı doktor serumla sancıyı kesebiliriz dedi gece doğum olabilir belki dedi ciğer geliştirici vurdular gece 2,5 dan sonra sancılarım hafifledi sabaha da kalması çıkış verdi evdeyim şükür agrımda çok çok hafif sadece ikinci doz ciğer iğnesini yaptır dedi risk için iyiyiz oğlumla şuan şükür 🤗