Elissaaa merhaba benim bir oglum war 6yaşında ve son 1sene içinde 2 düşük yaşadım 😞 düşüklerim 5 ve 6. Haftalarda oldu belirtileri ise ögrendigim andan itibaren kanamalarım oldu hiç durmadan ilaç igne hiç bir etki etmedi eger seninde kanama vs varsa mutlaka doktoruna danış ama kanaman yoksa herşey yolunda ve sen pıhtılaşmayı çok duydugun için tedirginsen takma kafana derim önemli olan kanamanın olmaması inan kiii ayrıca pıhtılaşmadan şüphelenen ve korkan kişiler hamile kalmadan önce testlerini yaptırsınlar ben şuanki hamileligimde hamile kalmadan önce düşük olmaması için ilaçlara vitamin ve corasprine başladım inşallah saglıkla kucagına alırsın 🤲🏻