Edapkdmr https://resmim.net/preview/viXACy.jpg Herkese merhaba adetimin geçikmesinin 1. Günü 1 haftadır sürekli test yapıyordum negatif çıkıyordu bugun istemsiz yaptım olmıcagını düşündüm ve sonuç silik çizgi anne oluyorum dimi şimdi ben ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💕😍😍😍😍😍🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤱🏻🤰🏻🤱🏻🤰🏻🤱🏻🤰🏻🤱🏻🤰🏻🤱🏻🤰🏻🤱🏻
Gull9186 Edapkdmr benimde böyle çıkmıştı şu an 31 haftalığız 🙏🏻sanırım hamilesin 👏🏻😊😁 erken öğrendiğin için çok silik duruyor kan tahlili net sonuç verir sağlık ocağından tahlil yaptır emin ol hayırlı olsun 😊
Sevincli Benim de böyle idi dün öğrendim 4+3 müş darısı sana olsun inşallah hayırlı olsun şimdiden 🧡🧡🧡🧡
Melisecmel Silik çıktıysa yenidir sağlık ocağında kan versen kanda belli olur zaten büyük ihtimalle hamilesin hayiirli olsun :)