Gecem ben de orda doğurdum ilk çocuğumu memnun da kaldım drlar azarlıyor falan diyen olmuş benim doğumuma giren iki bayan drdu hadi tatlım süpersin ıkın falan dediler elimi tutup iyiydiler yani evet başka bi drun başka birini azarlarığını da gördüm ama bence en önemlisi hastanenin tam teşekküllü olması her an başında bi sürü kadın doğumcunun olması acil bi durum olsa diğer bölüm frları var çocuk drları var öZelde Doğum yapsan ebeler duruyor saatlerce başında Doğum başlayınca dr geliyor on dakika yanına 4000 5000 alıp gidiyor ve bebeğe birşey olsa sen özel hastanede bebek ise ambulansla Doğum hastanelerine yollanıyor çok kötü bence bu durum da