Ozisss Nursevda ben 14.haftada birakmistim tatlim. Kanama ve af buyur kahverengi akinti sorunum vardi doktorum bu gibi durumlari dusuk tehditi die adlandirip veriyorz demsti almistim
cagladinceren seymaemrullah43 nasıl bir rapor yazdı doktorunuz acaba ben şuan 21 haftalık hamileyim. Haftaya kontrolüm var o sırada doktoruma söyleyeyim yazması için.
seymaemrullah43 Brc06 benim hersoy normaldi ama çok yoruluyorum birde koy okulu 60 km git gel baya zor oluyordu anlattım derdimi doktora nöbet zor oluyor dedim öyle o da sağolsun verdi rapor. Müdür de onayladı tutmuyorum
GoksuNur cagladinceren düşük tehlikesi nedeniyle nöbet tutması sakıncalıdır diye bir rapor yazdı benimki, ben baya erken bıraktım nöbeti 😅
seymaemrullah43 cagladinceren canım yanlış hatırlamıyorsam 20 haftalık hamileligin den dolayı nöbet tutamaz yazdı. Zaten hazır var onlarda direk çıkarıp verdi. Imzaladi
GoksuNur Benim doktor baya pimrikliydi 6 haftalıkken rapor yazdı bebek aşağıda duruyor ayakta durma dedi 🤷🏻♀️ O zamandan beri tutmuyorum şu an 29 haftalığız
Selenge 24 hafta yani 6 aylıkken. Ama benim müdürüm çok iyi biri. 2. dönemin başından başlayarak bana hiç vermedi nöbet. 🙂