Lebis Çatlak çatlak çatlak herkesin derdi bu ama bahanesi de ırsi ya ne yaptıysam çatladım diyen bir topluluk. Çatlak olmaması İÇİN çabalarınız ne paralar dökmenize gerek yok pahalı olan kremlerin geneli yalan. İçeriklerini okudugunuzda aktarlardan alınacak bütün nemlendirici özelliği olan yağlar var. Evet bir de oturduğum yerden çatlağım olmasın diyenlerde var 😄 Yapmayın Allah aşkına bir çaba göstermeden neyi elde edebiliyoruz Kİ ? Evet şimdi gelelim çatlaklara Son içeriğine; 📍 Hergün ılık su ile duş 15 dkdan fazla durmamak ( ve en önemlisi kesinlikle sıcak su ile duş almamak lazım çünkü vücûd daha tatlı tatlı kaşınır sıcak su görürürse) 📍 Duştan sonra vücudu çok kurutmamak biraz nemli kalması hemen bebek yağı ile yağlayalım (oh missss gibi koktum dediğinizi duyar gibiym) 😄🥰 📍 Badem yağı,zeytin yağı, Hindistan cevizi yağı ve organik süt çok az olucak bir yerde karıştırın ve vücudunuza masaj yaparak sürün. ( Yuh ya süt ne alaka dediğinizi de duyar gibi oldum ) süt banyosu da var mesela diyip bunu da burda kapatmak isterim.🥥 📍 Evet günlük 2-5, 3 litre su ve günlük 5000-7000 Adım atmak. ( Yoga yapabilirseniz mükemmel mis mis ) 🏃🏻♀️ 💯 Gece uyumadan öncede kakaou yağı sürerseniz sizden daha mutlu bir anne olmaz 💐 Sporcu ⛹️♂️
[silindi] Lebis doktorun yazdıgı madecassol isimli kremi sürdükten sonra alerji yapması yanması ve acile gidip iğne vurunmam kimyasala töbeletmiştir