deletedmom9494 Arkadaşlar 2014 yılından beri tiroid hastasıyım az çalışıyor hamile kalma olasılığı çok düşük diye okumuştum internetten Allah’a şükür hamileyim 15 haftalık , her ay test yaptırmam gerekiyor doktorum öyle söyledi ilaçda kullanıyorum sizin nasıl gidiyor
Gulxxx deletedmom9494 evet her ay baktırmam lazım devamlı takip etmelisin doktor kontrolünde olunca sıkıntı yok ilacını al yeter
Ftmpcl deletedmom9494 benimde hamilelikte cikti canim.her ay kontrol yaptiriyorum,ihmal etmemek gerekiyor bebegin beyin gelisimi icin.
nurayK deletedmom9494 ben 2 yıl önce tiroid kanserinden ameliyat oldum. Her gün ilaç kullanıyorum ama her ay değerlerin bakılması gerekiyor evet malesef çünkü gebelikte değerler değişebiliyor ve ilacın dozu değişebiliyor.
deletedmom9494 Gulxxx valla doktor muayenem 150 tl olduğundan dolayı her ay yaptırsam bile gitmiyorum yanına gidemiyorsun çünkü verdiği ilaçları kullandım kalsiyum Demir ilaçları vermişti ama henüz gidemedim
Gulxxx deletedmom9494 benim dr her ay sana pahalı olur aile hekiminde yaptır ben bakarım sonucuna demişti bence sende söyle
Nerm7n deletedmom9494 150₺ para verdiğin doktorunla özel telefondan iletişim kurup tahlil sonuçlarını gösteremiyormusun
nurr_kbr deletedmom9494 cnm ben aile hekimliği nde olcturuyorum ki doktordan önce artık ben anlıyorum yüksek mı normal mi diye çok kasma ilacin dozu çok önemli bi tek ben 25 mg. Levetron kullanıyorum o yetiyor bana
deletedmom9494 Gulxxx ben kendimi bildim bileli ayni doktora gidiyordum ne bileyim doktorumu hiç değiştirmedim
Gulxxx deletedmom9494 değiştirme aile hekiminde yaptır sonucu ona söyle maddi açıdan sıkıntı olmasın aynı zaten
deletedmom9494 Gulxxx devlet de bedava canım kendi doktoruma gösteriyorum ya onu diyorum doktor bir de aile doktorumuz
deletedmom9494 Ftmpcl benim de doktorum erken teşhis koymuştu bana 2014 yılında başka bir sebepten doktora gidiyorum doktor aile doktorumuz halam da da aynı hastalık var test yaptı dediği çıktı tahmin etmişti çünkü
deletedmom9494 Ftmpcl benim doktorum da bebeğin tiroid hastası olmaması için düzenli kontrol etmemiz lazım dedi
deletedmom9494 nurayK zaten doktorum ilacımın dozunu değiştirdi şuan aybaşı gitmem lazım o zaman iyice endişelendim
nurayK deletedmom9494 endişenmeni gerektiren birşey yok canım ama ihmal etme sen yinede kadın doğum bölümünde hemşirelik yaptım ordan biliyorum
deletedmom9494 nurayK ben hamileliğim 15 hafta oldu bir kere gittim ondan dedim şuan ne durumdayım bilmiyorum sonuçta ondan endişelendim