Busemertcan ilk üç ay folbiol içtim doktorumun tavsiyesi üzerine her gün kahvaltıdan sonra düzenli olarak. 3 ay bitimi Decavit yazdı ve haftada 3 gün balık yiyemiyorsan İmom omega öneriyorum dedi ikisini bir içmeye başladım 12. haftamdan sonra yine sabah kahvaltımı ettikten sonra. Ben çok faydasını gördüm. Tahlillerimde hiç eksikliğim çıkmıyor ayrıca şuan bebeğim 17+6 ama her ultrasonda 3-4 gün ileride görünüyor gelişim açısından ve kız olmasına rağmen oldukça hareketli. Vitaminlerinizi düzenli kullanmanızı aksatmamanızı öneririm. Tok karna bol su ile tüketin ben unutmamak adına hep gözümün önünde tutuyorum kahvaltıdan sonra ritüel haline geldi ben unutsam eşim getirir. Faydası kesinlikle tartışılmaz. Günlük hayatta ne kadar besleme duzenimize dikkat etsek de yeterince vitamin alamıyoruz maalesef.