Sevgiseli 39 +3 um bugun meryem ana otu nu yaptim bi kac saat once kizlar sancim yok acilmam var mi onuda bilmiyorum dogum baslasin diye bekliyorum simdi hadi hayirlisi bu gece olsun istiyorum 🤦
BuseBasderici Sevgiseli ama yanlış yapmışsınız🙄 meryem ana otunu gerçek doğum sancınız başladığında koyacaktınız suya ki doğum kolay ve çabuk olsun diye
FtMs Sevgiseli açılman ve sancın başlayınca kaynatmaya başlayıp sonra içecektin o kendini saldıkça açılman kolay oluyor diye biliyorum
Canderinsumeltem Sevgiseli bende 39+3üm bekliyorum sancı gelsede koysam diye duya duaları var onun onuda okuyacaz niyetimizi edecez inşallah 💖
Ruyam34 Sevgiseli sancı başlamadan koymak bi anlam ifade etmez işe de yaramaz . Bu ot sancı başladığında annenin acısı bir an önce bitmesi bir an önce açılması için ortada heniz bişry yok koymakda yarar sağlamaz
Sevgiseli BuseBasderici bilmiyorum yanlismi yaptim dogru mu yaptim ama yaptim insaallah ise yarar sanci adet sancisi gibi oluyo arada ama dogum sancisi degil acilma olursa zaten sanci baslar diye dusunuyorum🧜😕
Serays BuseBasderici peki meryem ana otunu evde bir kabın içine bırakıp hastaneye mi gidiyoruz ot evde kalıyor değil mi
Sevgiseli Canderinsumeltem valla okudum canim abdest aldim 7 ayetel kursu felak nas ihlas bildigim dualari okudum ufledim ictim 3 yudum acildi ozamanda istim bekliyorum bakalim
Aspenya44 Bende senin gibi yaptım yanlış yapmışım. Bana çıkarttılar. Çıkardım kurudu. Sancın gelünce koyman lazım canım. Bende açılmadı. İnşallah sende işe yarar. Allah yardımcın olsun
Sevgiseli Aspenya44 nasil yanlis yaptin canim . Sanci gelmeden olmuyo mu yani yapan varmis bakalim 4 saat falan oldu ama tik yok
Canderinsumeltem Sevgiseli bendede tık yok canım bebek gelecegi günü biliyodur bekleyelim bakalım ☺️☺️
Aspenya44 Sevgiseli sancım fln y8ktu 40. Haftada koydum sancı gelsin diye tık olmadı çıkardım bende 42 de dopum yaptım sezeryan😣
Sevgiseli Canderinsumeltem artik son gunler sabirsizlaniyo insan valla evi temizliyorum topluyorum heran olur diye yeniden batiyo ve hazirliksiz olacak diyede daraluyorum☹️😰😲 2 erkek afacan var evde
Sevgiseli Aspenya44 gercekten mi sudan almasaydin belki ondan olmusdur cnm ben bekleticem aldigin icin geri kapanmis olabilir
Elifelif49 Sevgiseli canm arkadaşım sancısı olmadan koymuş diyo sabahına doğuma gittim sende durumlar nasl sancı felan olmadimi hala?
Sevgiseli Elifelif49 yok canim ya edet sancisi gibi oluyo arada ama tik yok 1 gun oldu ama suda bekletiyorum almadim henuz zaten 30 marta kadar surem var bi kac gune oldu oldu
Elifelif49 Sevgiseli acaba bende koysammi benimde pzt ye kadar olmazsa sezeryan yada sunisanciyla olacak