Ozy canim ben suan 2. Ye hamileyim ama bir kizim var kendi sancimla hastaneye gittim ama bana suni sanci verdiler 7 de yatıs yapmistim gece 12:30 dogum yaptim son bir bucuk saati zor geciyor herkezin ayni olmaya bilir hastaneye gittigimde 3 cm acilmam vardi