bskdhdkdnd Bugün 6+4 teyim keseyi bebeği gördük ama kalp atışını duyamadık benim gibi olan varmı bu durumu yaşayan
bukettttttttttttttt bskdhdkdnd bskdhdkdnd aynıyız bizde 6+4 olduk sadece kese gördük 2 hafta sonraya çağırdı doktor genelde 7-8-9 arası normalmiş ama çoğu kişi çevremdekikerde dahil öyle söyledi 9 da kalp atışı gören var
miniikaagoo bskdhdkdnd ilk evladımı 5 de kesede gördüm 8 e doğru kalp atısı dinledim İkinci gebeliğimdeyim 6-3 de kalp atısı duydum her bebek farklı siz sıkmayın canınızı 8 e kadar duyulmaya biliyor🥰❤️