Kızlar bugün kontrolüm vardı .37. Haftadayız . Kan verdim şimdikten nolur nolmaz diye . Ameliyathaneye giren hamileleri görünce çok duygulandım 🥹 ben ilk doğumuma girerken ağlamıştım . Şimdi sevdiğim insanlara bakarak doğuma gireceğim anlar aklıma geldi şimdikten duygulandım . Ne yapabilirim ağlamamak için ?? güçlü durmak istiyorum gülerek girip gülerek çıkmak istiyorum Allah’ın izniyle. 🙏🥹