cansukccc Bugün farklı bir ilçenin devlet hastanesine gittik memnun kalmadık. 2li tarama 3 hafta sonra çıkacak dedi ense kalınlığı herşey normal bebeğin sağlığıda iyi dedi cinsiyet için birşey gördüm dedi memnun kalmadığım için eşimi de almadığı için söylemeyin dedim. Şimdi özele gidip öyle öğreniriz diye düşündük. Oturduğumuz yerdeki doktor daha anlayışlı ve eşimin de içeri girmesine müsaade ediyordu.