Elisasu123 Merhaba arkadaşlar Tüplerini baglatıp adet miktarınız agrısında farklılık oldumu ve ya başka sorunlar oldu mu 3. gebelik ve 3 .seryan placak tekrar gebelik düşünmüyorum 3. süpriz oldu zaten
atesvesu Elisasu123 2 ay önce baglattim üçüncü sezeryanimda, diğer iki çocuğumda lohusalık biter bitmez adet oluyordum bu üçüncü de hala adet olmadım bilmiyorum baglattigim için mi oldu yoksa her gebelik lohusalık farklı o yüzden mi olmadım bekleyip gorucem
melisasak35 Elisasu123 aynı benimde 3.cüye spriz hamile kaldım bidahada düşünmüyorum bağlatacagım 2 ay sonra korkuyorum ağrısı farklı olurmu falan diye
atesvesu Elisasu123 doğumum genel anestezi ile oldu ben istedim sonrasında da ağrım olmadı normal sezeryan ağrısı vardı başka bir ağrı yoktu
atesvesu melisasak35 hiç korkma asla farklı bir ağrı olmuyor 2 ay önce baglattim normal sezeryan ağrısı yaşadım