symyld 5 dk bir sancim var ama yarım dakika sürüyor doktorum evde tolere edebildiğin kadar et dedi. 1 dakikadan uzuna gidiyo mu sancılar ne kadar bekleyeceğim anlamadim
beyzzsenturkkk symyld 5 dakikada bir sancım varken hastaneye zor yetişmiştim evrakları zor imzaladım sen neden evde bekliyorsun
ftmgvnn symyld gitmen gerekiyor artık normalde de 5 dk ya düşünceye kadar evde bekleyin derler seninki düşmüş git hemen
myangelson symyld 5 dk da 1 sancı artık doğum başladı demektir nasıl evde tutuyor doktor şaşırdım doğrusu