2bebislianneee zisankalkan5gmailcom ben şehirde yaptım 2 buçuk yıl önce memnun kaldım. Şimdi tekrar orada yapacağım inşallah yine memnun kalırım. Diğerlerine de hiç gitmek istemiyorum zaten şu an en makulü şehir hastanesi yenilik temizlik ilgi…
zisankalkan5gmailcom zehraxglr Herhangi hangisi en çok iyiyse ilgi alaka temizlik gerçi cengiz Gökçek de yeni bir yere taşınacak diye gördüm
zisankalkan5gmailcom 2bebislianneee memnun kalmanız güven verici ama bu yıl içinde doğum ve sezeryan yapan çoğu şikayetçi diye duydum artık nasıl olacak bilmiyorum ya