Benim başıma geldi resmen yandı tahriş oldu kanamam bile oldu bence hep gittiğim yerdi hamileliğim ilk başında geldi kanamam olunca hastaneye gıttım doktur bebonton sür dedi geçmedi başka kuaför çağıyorum eve kız hassas cildim die yemi ağda açıyor gözümün önünde ama daha devam edıyor kaşıntı doktura söyledim trafazon ve fıtıoyu karıştır sür dedı o az da olsa rahatlatıyor bıde suyun ıcıne elma sırkesı dedi o gecırır dedı hamıle kalmadan önce kullanıyordum ben yıne başlıyacam