uzumlu_kekim777 Kızlar son adet tarihim 4 mayıs 6+3 bu gün kontrole gittim kese var bebek yok kalp atışı duyacağım diye heyecanla gittim doktor ne iyi ne kötü bi şey söylemedi şu kadar zaman sonra gel vs. de demedi başına gelen var mı normal mi
fammyyy uzumlu_kekim777 şuan aynı durumdayımbenim doktorum korkmamamı söyledi geç döllenme dedi kesen aslında 4 haftalık dedi. 10 gün sonra yine gel bakalım dedi o zaman görürüz dedi.
_Mother_ uzumlu_kekim777 dün gittim bende kese 6 hafta ile uyumlu dedi bebek yoktu 2 hafta sonra gel 7 den önce görünmüyor bazen dedş
symk2 uzumlu_kekim777 Daha erken geç döllenme olabilir bende 6. Haftada kese görmüştüm 7. Haftada kalp atışı dinlemiştim olabilir böyle içini ferah tut 😊
1789900987 Geç döllenme olabilir cnm biraz daha bekle başka doktora git cihazlarda haftasını geri gösterdiği için görmemiş olabilir için rahat etmesi için başka doktora görün
uzumlu_kekim777 1789900987 haklısın canım öyle yapıcam ilk bebeğim değil ama anne yüreği anne karnına düştüğü an başlıyoruz kendimizden önce onları düşünmeye
uzumlu_kekim777 cemalinanesi geç geliyor bana neden öyle oluyor ki oğlum ve kızımın kalp atışını 5 6 haftalarda duyduğum için sanırım endişe ediyorum
cemalinanesi uzumlu_kekim777 bence etme alah kalbine ferahlık versin bak ilk değil biraz rahat ol kötüyü düşünme ilaki duyulacak geç dinlenmiş olabilir
aslanmommy Benimde salı günü 7+4 oluyor kalp atışı için gideceğim bende korkuyorum hiç bir belirtimde yok umarım duyarım 🥹
uzumlu_kekim777 seweyt He valla inşallah bi sorun sıkıntı olmaz kuzum sağlıkla kucağına al inşallah benim iki tane daha var ikinci evliliğimdi ikinci eşimden hamileyim iş şeyi yok bıraktı gitti ilk çocuğu olduğu halde o yüzden diyorum hayırlısı
seweyt uzumlu_kekim777 uzumlu_kekim777 hepimiz insalah sağlıkla kucağımıza alırız ilk eşinizden mi iki tane var bu üçüncü gebelik yalnıs anlamadım dimi eşiniz mı gitti bıraktı