Merhaba hanımlar 34+6da muayenede doktorum kanala bebek inmiş dedi ilk gebeliğimde 35 haftada doğum yaptım normal olarak bunda da ciğer geliştirici verdi doktor şuan 35+2 oldum yürürken falan çok baskı hissediyorum aşagıda bide bebek hareketleri de eskiye oranla az gerçi ciğer geliştirici iğne biraz yavaşlatır hareketlerini demişti pazartesi tekrar gideceğim doktora ama o zamana kadar bekler mi sizce yani bazen karnım taş gibi geziyorum bu ikinci doğum olacak biraz da korkuyorum yorumlarınıza ihtiyacım var 💗