Busraasunal Selam hanımlar 17 haftalık hamileyim bugün doktora gittim devlete gidiyorum cinsiyet sordum tam göstermiyor ama yüzde 90 kız dedi değişir mi acaba erkek olsa kesin gösterirmiydi böyle diyip kesin kız olan var mı
dilaradoyan Busraasunal 17 haftada rahat gözükmesi gerekiyor aslında. Haftasına göre değişme ihtimali az sanki
ervaaaak Busraasunal Bende 17+4 üm özelde 14 te kız dediler bu hafta devlette kontrolde erkek dedi 20 de detaylım var artık ona kadar emin olamıcam şuana kadar gittiğim her doktor başka bir şey söyledi en son söylenen erkek😂
nergispolat ervaaaak bana da özelde 11 haftalık erkek çıkıntısını gösterdi bacak arasını gösterdi doluydu gördüm bugün gittim 15 haftalık o da özel farklı doktor %100 kız dedi böyle olan doğru çıkan var mı ?
ervaaaak nergispolat çıkıntı bazen kordon oluyor doktorlar pipi sanıyor bana da gösterdi bacak arası doluydu hala bilmiyorum kordon mu pipi mi😂 en son gittim erkek dedi yarın kontrolüm var artık bakalım yarın ne olucak😅
nhlasmn Bende dün gittim 14 haftalıkken erkek gibi gördüm sanki dedi dünde 19 haftalık doktor kıza benzettim dedi çok merak ediyorum