melikee_7 Kızlar isim olarak Ata istiyorum hep ama önüne de bir şey olsun istiyoruz Eren Ata ve Kerem Ata arasında kaldık anketi oylarsanız sevinirim farklı önerilere de açığım 💖💖
osimdiannee melikee_7 iyiki varsın Erenden dolayı bir yanım onu seçmek istiyor ama Kerem ismide çok güzel 🌸 sağlıkla gelsin 🫶💙
melikee_7 Aslında biz de o yüzden istiyoruz Eren’i çevremizde de herkes Kerem dedi kafalar karışık 😅 çok teşekkür ederim çok sağ olun 💖🥹🙏