ya kizlar aslinda basindan beri rahat bi hamilelik geciriyorum sadece gogus hassasiyet ve ara sira öğürme oluyo ama endiseleniyorum da doktor gunu gelene kadar en sonra 8 haftalikken gitmistim
doktora her sey yolundaydi kalp atisini da duydum ama doktor gunu gelene kadar icim icimi yiyo kalbi atiyo mu bi sorun var mi diye kendimi telkinleyemiyorum ilk gebeligim kanamam akintim vs biseyde yok aslinda endiselenecegim ama durduramiyorum da vesveseyi cuma gunu randevum var