Sedo 5 gün geçmesine rağmen düşük çıkmış değeriniz die düşünüyorum,benim adetime 3 gün kala 66 çıkmıştı çünkü.2gün sonraki kan tahlili daha önemli ciddi yukselis olması gerekir benim sırasıyla,66,249,590,1200....Allah sağlıklı,hatorli4 evlat versin inşallah🙏🙏