aysebaran Merhabalar gebelik öncesi de sürekli tekrarlayan enfeksiyonum vardı , suan da da 14 haftalık gebeyim , ama akıntım da enfeksiyonum da devam ediyor , dr fitil veriyo fitil bitince 2-3 gün sonra tekrar şikayetlerim baslıyo , önerisi olan var mı
lokismommy aysebaran merhaba🌸aynı durumdan muzdaribim daha 1 hafta önce gayet normaldi idrarım ama bugün verdiğim tahlilde kan bakteri ne ararsan çıkmış aile hekimi eski idrar tahlillerime bakıp by durum hiç normal değil hemen ürolojiye gitmen lazım dedi ve bana sevk açtı yarın ürolojiye gideceğim 15 günü aşkındır bel ve yan ağrım var acildeki doktor idrar tahlilimde ciddi derecede kristal çıkmasına rağmen normal diyip göndermişti hamilelikten ağrıyor dedi meğersem normal değilmiş ağrın varsa sende ürolojiye görün lütfen ben artık çok üzülüyorum yani dikkat de ediyorum neden tekrarlıyor anlamıyorum senimki daha sık oluyor başka bişey de olabilir Allah korusun hiç geciktirme geçmiş olsun 💖
temmuzonbir aysebaran bende aynı durumdayım kurtulamadım hiç bi önerimde yok canım ne olucak böyle bilmiyorum şuan fenayım daha yeni kullandım diye fitilde veremiyor doktorum