aysee96 36+2 deyim ayaklarımda ödem ve ellerimde yanma var benim gibi olan var mı aranızda ? Geçmesi için ne yapmamız gerekiyor
zhryvz aysee96 bende aynı durumdayım sık sık uzanmaya çalışıyorum ödem için bol su içiyorum iyi geliyo tansiyon takibi de yapın tabi yanmalara da soğuk suyla ellerimi yıkıyorum ferahlamak için 😅