zeniakrhn busbus222_ omuz ağrısının gebelikle bir ilgisi yoktur .kustuğunuz zaman bir yeri sıkıca tutmuş iseniz omzunuz kasılmaya bağlı ağrımış olabilir
ayaznannesi busbus222_ o kendini aşırı kasmaktan oluyor bende ikiz gebeliğim kustugumda bel omuz kafam bile duruyordu o derece kasiliyord m içim.disima çıkıyordu resmen
busbus222_ Havin49_ çok sağol canım ya bende bilmiyorum kusarken kendimi kastım die mi acaba ama korkuttu hala da ağrıyo
asoleyta Belki birbirinden bağımsızdır kusma ve ağrı. Anlık hareketle tutulmuş da olabilir sıcak kompres iyi gelebilir. Hiç başıma gelmedi çok geçmiş olsun.
busbus222_ asoleyta çok teşekkür ederim benim de ilk defa oldu die korktum acile gidip gitmemek arasında kaldım inşallah bişy yoktur
herseyguzel busbus222_ siz yine de doktora gidin. Basit bir kasılma muhtemelen kusarken oldu ama omuz ağrısı aynı zamanda iç kanama belirtisi de oluyor dış gebelikte mesela yapay zekaya sorabilirsiniz her ihtimale karşı bi doktora görünün bence bir şey yoktur ama ne olur ne olmaz
busbus222_ herseyguzel teşekkür ederim inşallah öyle bir şey değildir ki sanmıyorum zorlanmaya bağlı oldu sanırım kontrole gidcem
herseyguzel busbus222_ %99 zaten kusarken kasıldınız bu milyonda bi ihtimal yani ama belirti diye söyledim yine de her ihtimale karşı
busbus222_ ayaznannesi Evet yaa içim dışıma çıktı kesin ondandır insan korkuyo ama normalde olsa neyse de hamilelikte biraz tedirgin oluysn
ayaznannesi busbus222_ vala ayıp olacak ama ben altıma kadar kacirdigim oldu o derece yani korkmayın 😀