Kızlar iyi gecelerr. Normalde Zonguldak’ta yaşıyoruz ama Ankara’ya taşınma ihtimalimiz çok yüksek. 33.haftadayim şu an. 1 hafta sonra gidebiliriz haftaici eşim gidip görüşmelerini yapacak ve kesinleşecek. Ben Ankara’da büyüdüm ama kadın doğum için hangi doktor iyi hiç bilmiyorumm. Sizin önerileriniz var mı bu konuda? Babam da şehir hastanesinde temizlik personeli, ona henüz taşınma işini demedim sürpriz olsun diye ona da soracağım. Ama şehir hastanesiyle ilgili de olumsuz yorumlar var o yüzden tavsiyelerinize ihtiyacım var 🌸