myangelson tamam konuşabilirsin ama kırıcı olmuş biraz bence yinede sen bilirsin canım seninle aram iyi olduğu için ve bilinçli olduğun için söyledim ama ben zaten keyfimden yatmiyorum da yapmıyorum da hep laf ediliyo herkes laf ediyo doktor nornsl hayatına dönebilirsin dedi diye yapsan ne olacak deniliyo bende dün yaptım ve kendimi kötü hissettim zaten ama senin bu kadar kırıcı yaklaşım yapacağını bilmiyordum pardon bida yazmam zaten iyi günler …