Zeynepzeze 14+4 günlüğüm iki bacağım da çok ağrıyor, Yürürken canım çok yanıyor, bu normal mi, rahim büyüdüğü için mi oluyor? Yoksa değerlerim de bir sıkıntı mı vardır 🙁
Gzmerdm Zeynepzeze senınkı cok erken olmus ama bende 31 haftalıgım ve aynı seyı yasıyorum bacaklatımın arkasındakı kaslar gerılıyo ve agrıyo yururken çok canım yanıyo mahnezyumda kullanıyorum ama aynı gene.