Kızlar iyi akşamlar herkese ben normalde sağarak veriyorum sütümü tabi arada emzirdiğimde oluyor
Süt sağma makinem avent ama 3.5 yıldır kullanıyorum her bebeğimde
Sanki eskisi gibi verim alamıyorum ya parçaları eskimiş olmalı
Parçalarına baktım baya pahalıı makine alsam daha mantıklı varmı önereceğiniz kullanıp memnun kaldığınız marka model
Bende olan bu
