Herkese merhaba. Ben 21 haftalık hanileyim ve detaylı ultrasona girdim. Doktor aort damarında boşluk gördüğünü söyledi. Amniyosentez riski bebekte aşağıda fetal bakalım dedi ve fetal verdim. Bı sorunu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi geçici mi veya doğduktan sonra nasıl bi yol izleniyor