dilan_00 kuzum haftadan mı bilmiyorum ama ben de 23+1 den aşırı istekle burdayım şu an😒 normalde bıraktım 8. Haftalarda, o zamandan beri ağzıma sürmedim ve kolay atlattığımı düşünürken bu aralar aşırı derecede canım istiyo tek fırt çeksem belki yetecek ama sırf aylarca sabrettim bozmayım diye tutuyorum 😣😣