Asimommm 2 defa sezeryan oldum sütüm geldi çok şükür ama ilkinde acemi olunuyor ve ebe sağolsun yani geldi emzirdin mi bebeği dedi yooo süt gelmedi ki dedim kendi mi gelecek dedi güldü bi sıktı göğsümü ayakucumdaki kardeşimin yüzüne sıçradı süt 🙈 bebekler zor tutar zaten ontutmazsa ağzına damlata damlata içir ikincide böyle yaptım ilk gün