Bykessra bende ilk defa duydum. Benim bildiğim bebek doğduktan sonra 2 kez alınıyo 1. Si doğduğu an alınıyo 2. Si bi kaç gün sonra alınıyo hatta benim kızım sarılıktan yenidoğan yoğun bakımında yattı 2. Sini o sırada almışlardı aile hekimi söylemişti 2. Sini de almışlar almaya gerek yok diye