mervekalkann Nazpolat Bana bakmayacaklar devlete gidiyorum sancı başlayıp gelmeden çatı yapmıyoruz keyfe keder dediler 37+2 oluyoruz
miniginannesi__ Nazpolat 38 de özeldeki doktorum baktı devleti bilmiyorum bence gerekli bazen çatı dar olabiliyormuş ve mecbur sezeryan oluyor
annebebeka busrazeyd ne için bakıyorlar peki? Bildiğim kadarıyla doğum başladığında bakıyorlar açılma var mı yok mu diye, gebelik devam ederken neden baktıklarını merak ettim
fkurtba Benim doktorum alttan 36 haftada ultrasonla baktı rahim uzunluğuna kısalmış dedi çatı muayenesini sordum gerekirse doğum esnasında yapıyorum dedi bilmiyorum ya yarın 37 oluyorum soracağım tekrar çünkü bazen doğumu başlatan bir durum olabiliyormuş
ayseayse1 Doktorunuza ayrıca Sizin ve bebeğinizin durumuna göre de değişiyor hiç bakmayadabilir bnm ilk gebelikte hiç çatı muayenesi yapılmadı doğum da normaldi
mervekalkann Nazpolat Gebe okulunda da gerek yok dediler dün bana gereksiz bir işlemmiş sancın yoksa doğum belirtin yoksa şikayetin olmadan yapılmaz saçma diyorlar size yapılırsa bana dedikleri pelvisi kasmadan omuzları gevşek bırakarak derin nefes almanız 5 sn de bitiyormuş korkmayın
fkurtba Nazpolat aslında bazen bakılması faydalı da olabiliyor çok sık değil ama açılma durumunu kontrol ediyorlar doğumu bile başlatabiliyormuş öyle okudum buradan
busrazeyd annebebeka açılman varmi diye bakıyorlar bence gereksiz hatta doğumu tetikliyor yapma dememe rağmen yaptılar en son 39 haftamda dogum yaptim ara ara lekelenme oldu o yüzden yaptırmak istemediğimi söylemiştim. Ama yaptılar değişen bissy olmadı oyle ağrılı bi işlem değil 1 dk bile sürmüyor
annebebeka busrazeyd ağrısız oldugunu biliyorum daha önce birkac defa bana da yapmışlardı ama o zaman da nedenini anlamamıştım haftam çok küçüktü ne diye bakarsınız ki oradan? Ailem de dogumu tetikliyor sakın yaptırma hicbir zaman dedi suan bana yapmak istediklerinde hep reddediyorum🤷♀️
seda_ay Nazpolat 38de bakıldı planlı Şekilde aynı gün rutin nstyede bağlanmıştım bebek hareketleri azaldığı için acil sezeryans alindim
selenemoon Nazpolat 34+4 deyim 37 de bakarız dedi doktorum normal doğum pozisyonunda bebiş ona göre planlanacak sanırım zaten 10 gün ileride bizimkisi