Haticeebasyoll
Kizlar 37 haftalik oldum bugun ve bugun sık sık karnim sertlesiyor ve nfesim kesiliyor afedersiniz bide işeme istegi geliyor gibi oluyo bebek dogum pozisyonunda ama sizde bu dogum belirtisi olabilirmi doktora da gidicem ama gind de sormak istedim