Kızlar bende artık geçmeyen bir vajinal enfeksiyon var kabullendim. 36 haftalığım büyük ihtimalle bundan sonra da geçmiycek doğumum sezeryan olucak ama varmı enfeksiyon ile doğuma giren ? Bebeğe birşey olacak diye çok endişeliyim 😔 piskolojim geçmediği için de alt üst her an ağlamak istiyorum. Nolur beni rahatlatacak şeyler söyleyin 🤦♀️