Kızlar 7+2den selam bugüne kadar klasik belirtiler vardı mide bulantısı halsizlik uyku hali ama dün karın ağrısı oldu yorucu bir gün geçirdim akşam cokkk az iç çamaşırına açık kahverengi leke gelmiş. Bugün de hiç belirti yok sanki arada kasık sancısı giriyor endişeleniyorum kahverengi lekeden bir şey olmaz deniyor ama yine de karın ağrısı falan içime şüphe düşürdü